Poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. organizacyjno – promocyjnych
Nazwa i adres jednostki:
Stowarzyszenie „Unia Nadwarciańska”, ul. Poznańska 18, 62-400 Słupca
Miejsce wykonywania pracy
Plac Szkolny 16a, 62-400 Słupca
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie,
- znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w zakresie działania Wsparcie rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER [RLKS – rozwój lokalny kierowany przez społeczność],
- znajomość podstawowych zasad funkcjonowania zasad funkcjonowania NGO [organizacji pozarządowych],
- znajomość ustaw i przepisów wykonawczych dotyczących RLKS- rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność,
- obsługa komputera (pakiet MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel),
- dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie,
- swoboda wyrażania myśli w formie ustnej i pisemnej,
- umiejętność pracy w zespole i odpowiedzialność.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- dbałość o wysoką jakość wykonywania zadań,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Zakres obowiązków:
- Specjalista ds. organizacyjno – promocyjnych jest odpowiedzialny za kompleksową obsługę potencjalnych beneficjentów, przygotowanie projektów oraz realizację i rozliczenie procesu dotyczącego projektów, prowadzenie spraw bieżących Biura, promocję i informacje na temat LSR, realizowanych projektów oraz Stowarzyszenia, a także za współpracę międzynarodową i międzyregionalną.
- W szczególności do zadań Specjalisty ds. organizacyjno-promocyjnych należy:
- obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia LGD Stowarzyszenia „Unia Nadwarciańska”,
- organizacja pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej operacje,
- przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LSR,
- przygotowanie i składanie wniosków o płatność,
- przygotowywanie odpowiednich sprawozdań,
- monitorowanie podpisywania i realizacji umów,
- przygotowanie sprawozdań z realizacji LSR dla Zarządu,
- sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów,
- przeprowadzenie końcowego rozliczenia rzeczowego pod względem zgodności z warunkami Umów o pomoc,
- poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia,
- przygotowanie i prezentacja informacji na temat operacji,
- prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania.
- prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD,
- udzielanie informacji o działalności LGD – telefoniczne, ustnie, pisemnie lub za pośrednictwem Internetu,
- przygotowywanie udziału LGD w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach mogących pomóc w promocji LGD,
- współpraca z mediami – w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych,
- współredagowanie biuletynów Stowarzyszenia LGD Stowarzyszenia „Unia Nadwarciańska”,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD,
- obsługa mechaniczna imprez wewnętrznych – spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD,
- przygotowywanie propozycji w zakresie wzorów przedmiotów promocyjnych, organizacja przetargów i udział w pracach Komisji Przetargowych,
- organizowanie szkoleń, konferencji i innych imprez zaplanowanych przez LGD,
- koordynacja działań związanych z aktualizacją LSR,
- inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową,
- realizacja projektów Stowarzyszenia, w szczególności w zakresie organizacyjno-promocyjnym,
- monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej,
- wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD w tym prowadzenie sekretariatu.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy w budynku z windą,
- stanowisko pracy na piętrze w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich,
- praca biurowa z monitorem ekranowym.
Wymagane dokumenty:
Niezbędne:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg załączonego wzoru nr 1 – do pobrania; doc., pdf.),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
- podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 – do pobrania: doc., pdf.
Dodatkowe:
- list motywacyjny – podpisany własnoręcznie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w biurze Stowarzyszenia „Unia Nadwarciańska” lub pocztą na adres; Stowarzyszenie „Unia Nadwarciańska”
w Słupcy, ul. Plac Szkolny 16a, 62-400 Słupca w terminie do dnia 29 listopada 2019 r. do godziny 1300.
Wszelkich informacji udziela Iwona Suszka – Wiceprezes. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
- przewidywany termin podjęcia pracy – styczeń 2020 r.,
- osoby, które spełnią niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną telefonicznie poinformowane o dalszym postępowaniu procedury naboru.